Handla enligt x

Styrka

chevron-down

Typ

chevron-down

Koppstorlek

chevron-down

Egenskaper

chevron-down

Märken

chevron-down

Starbucks till Dolce Gusto

13 varor
Handla enligt adjustments
Starbucks Toffee Nut Latte
(44)
58,00 kr
9,67 kr / kopp
Starbucks® Caramel Macchiato
(75)
Specialpris 50,00 kr Ordinarie pris 59,00 kr
8,33 kr / kopp
Starbucks® Caffé Latte
(52)
Specialpris 50,00 kr Ordinarie pris 59,00 kr
4,17 kr / kopp
Starbucks® Cappuccino
(43)
Specialpris 50,00 kr Ordinarie pris 59,00 kr
8,33 kr / kopp
Starbucks® Vanilla Macchiato Madagascar
(37)
Specialpris 50,00 kr Ordinarie pris 59,00 kr
8,33 kr / kopp
Starbucks® White Mocha
(16)
Specialpris 50,00 kr Ordinarie pris 59,00 kr
8,33 kr / kopp
Starbucks® Grande House Blend
(49)
60,00 kr
5,00 kr / kopp
Starbucks® Espresso
(15)
60,00 kr
5,00 kr / kopp
Starbucks® Grande Veranda Blend
(13)
60,00 kr
5,00 kr / kopp
Starbucks® Blonde Espresso Roast
(2)
60,00 kr
5,00 kr / kopp
Starbucks Latte Macchiato
(25)
60,00 kr
10,00 kr / kopp
Starbucks® Colombia Espresso
(3)
60,00 kr
5,00 kr / kopp
Starbucks® Pumpkin Spice Latte
58,00 kr
9,67 kr / kopp

shopping-bag

Starbucks at Home – Cafét i ditt kök

För många är Starbucks synonymt med kaffespecialiteter. Sedan den första butiken öppnade sina dörrar i Pikes Place i Seattle, har kaffeälskares förbruk av kaffekapslar inte varit den samma. Exotiska kaffedrycker som cappuccino, café latte och espresso har blivit vardag för många och efterfrågan av kvalitetskaffeupplevelser har exploderat. De många härliga kaffespecialiteterna glädjar mångas vardag, vilket naturligtvis också har ett inflytande på det kaffe som vi dricker hemma. Äger du en Nescafé Dolce Gusto maskin, så behöver du varken en mjölkskummare, en espressomaskin eller baristautbildning för att kunna tillreda kaffe som på ett café.

Med Starbucks At Home Serien gör maskinen resten, du ska bara insätta en kapsel och vänta ett ögonblick.

Naturen i centrum

Hos Starbucks har man från början strävat efter perfektion. Därför har man optimerat alla produktionsfaser från kaffeböna till kaffekopp. Som en naturlig del av optimeringsprocessen åkte Starbucks specialister på resa till världens många kaffeproducerande länder för att lära sig allt om odling, miljö och kultur. Det blev snart klart att det behövde investera i både knowhow, verktyg och människor. Flera initiativ inleddes med syftet att förbättra samspelet mellan natur och jordbruk - för att uppnå ett bättre resultat och dessutom skapa bättre förutsättningar för jordbrukarna och naturen. Dessa investeringar i jordbrukarna gav dem en bättre förståelse för naturskydd och en högre livskvalitet.

Därför är plantager som Starbucks samarbetar med idag en naturlig del av den innovation och det livslånga lärande som fortsätter att vara en del av Starbucks kontinuerliga passion - för att leverera kaffe i toppklass til dig och dina gäster.

En investering i samfundet

En del av Starbucks mission idag är att investera i lokalsamhället. Med butiker i hundratals länder och samarbetspartners i alla kontinenter har Starbucks blivit en naturlig del av många människors vardag runt om världen. Därför har Starbucks Foundation valt att investera i människor. Starbucks Foundation står t.ex. för att utbilda unga människor som annars inte skulle ha möjlighet till det på grund av omständigheter. Starbucks Foundation bidrar med redskap och undervisning för barn och ungdomar, med målet att dessa barn ska få förutsättningar för att få en bra start i livet och skapa sig en framtid för dem själva och deras familjer. Dessutom stöder Starbucks lokala non-profit organisationers arbete genom att aktivera människor i en marginaliserad position, vilket skapar möjligheter för människor som annars skulle befinna sig i en utsatt position i samhället - så som krigsveteraner och tidigare fångar.

Starbucks at Home – Cafét i ditt kök

För många är Starbucks synonymt med kaffespecialiteter. Sedan den första butiken öppnade sina dörrar i Pikes Place i Seattle, har kaffeälskares förbruk av kaffekapslar inte varit den samma. Exotiska kaffedrycker som cappuccino, café latte och espresso har blivit vardag för många och efterfrågan av kvalitetskaffeupplevelser har exploderat. De många härliga kaffespecialiteterna glädjar mångas vardag, vilket naturligtvis också har ett inflytande på det kaffe som vi dricker hemma. Äger du en Nescafé Dolce Gusto maskin, så behöver du varken en mjölkskummare, en espressomaskin eller baristautbildning för att kunna tillreda kaffe som på ett café.

Med Starbucks At Home Serien gör maskinen resten, du ska bara insätta en kapsel och vänta ett ögonblick.

Naturen i centrum

Hos Starbucks har man från början strävat efter perfektion. Därför har man optimerat alla produktionsfaser från kaffeböna till kaffekopp. Som en naturlig del av optimeringsprocessen åkte Starbucks specialister på resa till världens många kaffeproducerande länder för att lära sig allt om odling, miljö och kultur. Det blev snart klart att det behövde investera i både knowhow, verktyg och människor. Flera initiativ inleddes med syftet att förbättra samspelet mellan natur och jordbruk - för att uppnå ett bättre resultat och dessutom skapa bättre förutsättningar för jordbrukarna och naturen. Dessa investeringar i jordbrukarna gav dem en bättre förståelse för naturskydd och en högre livskvalitet.

Därför är plantager som Starbucks samarbetar med idag en naturlig del av den innovation och det livslånga lärande som fortsätter att vara en del av Starbucks kontinuerliga passion - för att leverera kaffe i toppklass til dig och dina gäster.

En investering i samfundet

En del av Starbucks mission idag är att investera i lokalsamhället. Med butiker i hundratals länder och samarbetspartners i alla kontinenter har Starbucks blivit en naturlig del av många människors vardag runt om världen. Därför har Starbucks Foundation valt att investera i människor. Starbucks Foundation står t.ex. för att utbilda unga människor som annars inte skulle ha möjlighet till det på grund av omständigheter. Starbucks Foundation bidrar med redskap och undervisning för barn och ungdomar, med målet att dessa barn ska få förutsättningar för att få en bra start i livet och skapa sig en framtid för dem själva och deras familjer. Dessutom stöder Starbucks lokala non-profit organisationers arbete genom att aktivera människor i en marginaliserad position, vilket skapar möjligheter för människor som annars skulle befinna sig i en utsatt position i samhället - så som krigsveteraner och tidigare fångar.